39 İLÇE
ilce-resim

YATIRIMLARLA GÜÇLENİYOR

Anadolu Hisarı’nı Restore Ettik

Osmanlı İmparatorluğu'nun 4. sultanı Yıldırım Beyazid'in yadigârı Anadolu Hisarı'nda kapsamlı bir restorasyon ve güçlendirme çalışması yaptık. Anadolu Hisarı'nı eski görkemine kavuştururken olası İstanbul depremine karşı da güçlendirdik. Yaklaşık 1,5 yıl süren restorasyonun tamamlanmasının ardından Anadolu Hisarı'nı "Anadolu Hisarı Müzesi" adıyla kültür-sanat alanına dönüştürdük.

On Çeşmeler Meydanı'nı Açtık

İsmini İshak Paşa çeşmelerinden alan Beykoz On Çeşmeler Meydanı yakında açılıyor. Araç trafiğine hapsolmuş, parklanmaların yapıldığı alanı dönüştürüyor, Beykoz’un tarihî yapısına uygun bir meydan çalışması yapıyoruz. On Çeşmeler Meydanı, Tarihî İshakağa Çeşmesi’ni ön plana çıkaran, meydanla sahili buluşturan, yaya öncelikli ve yeşil alanlı bir çehreye bürünecek. Meydan çalışmaları kapsamında öncelikli olarak altyapı çalışmalarını yaptık, atık su ve yağmur suyu hatlarını birbirinden ayırarak atık suların denize karışmasını engelledik.

Beykoz Göksu ve Küçüksu Dereleri Can Suyu Tüneli Projesine Başladık

Beykoz Göksu ve Küçüksu derelerini temizleme çalışmalarına başladık. Göksu ve Küçüksu Dereleri Can Suyu Tüneli projesiyle birlikte dereleri kirlilikten kurtararak tarihî kimliklerine geri kazandıracağız. Göksu Deresi'nde biyolojik canlılığın sürekliliğini sağlayacak ve bölgeyi daha sağlıklı bir hâle getirecek proje kapsamında 768 metrelik tünel imal ediyoruz ve Boğaz'dan su alarak Göksu Deresi'ne veriyoruz. Küçüksu Deresi'ne de 533 metrelik tünel yaparak Göksu Deresi'ne gelecek suyu Küçüksu Deresi'ne de ulaştıracağız ve dere çevresini ıslah ederek İstanbulluların hizmetine açacağız.

Beykoz Bölgesel İstihdam Ofisi'ni Açtık

İş arayanlarla işverenleri buluşturduğumuz ve bugüne kadar 180 bin kişiye özel sektörde iş imkânı sağladığımız Bölgesel İstihdam Ofisleri'nin bir yenisini de Beykoz Kavacık’ta açtık. Beykoz Bölgesel İstihdam Ofisi, iş arayan hemşehrilerimize özel sektörde iş imkânı sağlıyor.

Beykoz-Sarıyer Arasında Karşılıklı Vapur Seferlerine Başladık

İstanbul'da deniz ulaşımını canlandırıyoruz! Boğaziçi'nde yeni bir hat açarak Beykoz-Sarıyer arası karşılıklı seferlere başladık. Aşiyan-Anadolu Hisarı-Küçüksu deniz hattını hizmete açtık.

Balıkçılarımıza Tekne Bakım Malzemesi Desteği Sağladık

Küçük ölçekli balıkçılarımızın tekne bakımlarını kolaylıkla gerçekleştirebilmesi için Tekne Bakım Malzemesi Desteği sağlayarak balıkçılığı güçlendiriyor ve teşvik ediyoruz.

Beykoz'da İSKİ projelerimiz için toplamda 4.666.359.574 TL yatırım yapıyoruz.

Beykoz’da yaşanan su baskınlarının önüne geçmek, atık su ve yağmur suyu ayrımını yapmak, artan içme suyu ihtiyaçlarını karşılayabilmek ve atık su altyapısı bulunmayan kırsal mahallelere kanalizasyon sistemi kurmak amacıyla;

Acarlar Mah. İstanbul Cad.

Riva, Alibahadır, Mahmutşevketpaşa, Paşamandıra, Göllü, Kılıçlı, İshaklı, Bozhane ve Öğümce mahalleleri gibi önemli ana arterlerde altyapı çalışmaları yaptık, yapmaya devam ediyoruz.

2.776 metre dere ıslahı yaptık.

Ömerli (Emirli 2) İçme Suyu Arıtma Tesisi'ni açtık; bu tesisle Beykoz'un da içinde bulunduğu 11 ilçenin artan su ihtiyacı karşılanmış oldu.

Beykoz'da hemşehrilerimize daha iyi hizmet verebilmek için İSKİ Beykoz Şube Müdürlüğü Hizmet Binası'nı yaptık.

Beykoz’un kırsal mahallelerinde kanalizasyon altyapısı bulunmadığından, özellikle Riva Deresi'ne karışan atık suların önüne geçebilmek için; atık su şebeke hattı, atık su boru itme hattı, atık su tüneli, 2 adet atık su terfi istasyonu, Riva İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi ve Bozhane İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi'nin yapımı, planlanan çalışmalarımız arasında.

Çubuklu Arabalı Vapur İskelesi Sosyal Yaşam Merkezi'ni Hizmete Açtık

Çubuklu Arabalı Vapur İskelesi'ni kamusal merkeze dönüştürüyoruz! Mevcut hâlde İstinye-Çubuklu arasında sadece arabalı vapur yolcularına hizmet veren Çubuklu Arabalı Vapur İskelesi'nin yıllardır atıl durumda kalan iskele binasını yaşam merkezine dönüştürdük. Çubuklu Arabalı Vapur İskelesi Sosyal Yaşam Merkezi projesi kapsamında iskele binasını çeşitli hizmetlere ev sahipliği yapacak bir alana çevirdik. İskele binası artık eğitim ve toplantı salonu, çoklu çalışma alanları ve Yeşil İstanbul Doğa Bilimleri Kitaplığı ve Vapur Kafe'ye ev sahipliği yağıyor.

Beykoz Çubuklu Kentsel Dönüşüm Projesi'ne Başlıyoruz

Beykoz'da imar sorununu çözüyor ve kentsel dönüşüm projelerimize başlıyoruz. Beykoz Çubuklu Mahallesi'nde riskli ilan edilen noktaları kentsel dönüşüm kapsamında yenilemek ve projelerin daha hızlı ilerlemesi için çözüm ofisi açtık. Beykoz'da imar ve mülkiyet problemlerine ilişkin çözümler üretmek amacıyla Beykoz Çubuklu Mahallesi İmar ve Mülkiyet Çözüm Ofisi'ni açtık. Çözüm ofisinde mevcut durum tespitlerinin yapılması, mekânsal ve sosyal analizleri gerçekleştirmek ve meri imar planları doğrultusunda proje çalışmalarını yürüteceğiz. Bölgede proje çalışmalarımızı tamamladık ve hak sahipleriyle ön sözleşme imzalama aşamasına geçtik.

Feza Gürsey Kütüphanesi'ni Hizmete Açtık

İstanbul'a yepyeni kütüphaneler kazandırıyoruz: Beykoz Anadolu Hisarı Feza Gürsey Kütüphanesi'ni hizmete açtık.

Beykoz Sultaniye Parkı'nı Yeniledik

Beykoz'un önemli alanlarından biri olan Beykoz Sultaniye Parkı'nda kapsamlı bir yenileme çalışması yaptık. Toplamda 14 bin 514 metrekare alana sahip parkta 13.553 metrekare yeşil alan çalışması yaptık. Sultaniye Parkı'nın yenileme çalışmasında parka basketbol sahası, çocuk oyun alanı, fitness alanı, sert zemin ve yürüyüş yollarını da yeniledik. Parktaki kütüphane binasını daha büyüttük, tarihî çeşme ve namazgâhların bakım ve onarım işlemlerini yaptık. 15 adet anıt ağacı korumak için parkın bir bölümünü çayır alanına dönüştürdük.

Çubuklu Silolar'ı Restore Ettik

Tarihi Bizans Dönemi’ne kadar uzanan, Çubuklu mesire alanında bulunan silolarda kapsamlı bir dönüşüm gerçekleştirdik. 2021 yılında başlayan restorasyon çalışmalarıyla birlikte yıllarca sadece petrol ve yakıt tankeri olarak Petrol Ofisi’nin kullanımına tahsis edilmiş alanı kültür-sanat merkezi hâline getirdik. Çubuklu Silolar; Dijital Sanat Müzesi, Doğa ve Bilim Müzesi, Çocuk Sanat ve Tasarım Atölyesi, kütüphane, Beltur Kafe gibi fonksiyonların bir arada olduğu kültür-sanat merkezi hâline geldi.

Üreticilerimize Destek Sağlıyoruz

Beykoz'da üretimi ve tarımı teşvik ediyor ve üretime destek vererek tarımı tekrardan canlandırıyoruz. Beykoz'da üreticilerimize:

83 üreticimize damla sulama hortumu, makine ve ekipman desteği sağladık.

Hayvancılık yapan hemşehrilerimize 19.500 kg küçükbaş hayvan kuzu besi yemi, 119.500 kg büyükbaş sığır manda süt yemi desteği sağladık.

Beykoz Kır Bahçesi Sosyal Tesisi'ni Yeniledik

Beykoz’un ve Boğaz’ın eşsiz manzarasıyla bütünleşmiş Beykız Kır Bahçesi Sosyal Tesisi İstanbullularla buluştu. Beykoz Kır Bahçesi Sosyal Tesisi’nin, iç mekânda 104, dış mekânda 160 olmak üzere toplamda 264 kişilik kapasitesi bulunuyor. Açık hava yemeği ve self servis seçeneklerine sahip tesisimiz ziyaretçilerine Türk ve Dünya mutfağının eşsiz lezzetlerini sunuyor. Beykoz Korusu içinde yer alan Beykoz Kır Bahçesi Sosyal Tesisi, Beykoz Korusu Merkez Mehmet Yavuz Caddesi No: 124/1 adresinde bulunuyor.

İBB Beykoz Kavacık Enstitü İstanbul İSMEK’i Açtık.

İstanbulluların ihtiyaçlarına yönelik, yüzlerce alanda binlerce farklı ücretsiz kurs imkânı sunan Enstitü İstanbul İSMEK'in yeni merkezini Beykoz'da açtık. Beykoz Kavacık Enstitü İstanbul İSMEK ile bölge halkı, 75 farklı alanda uzaktan ya da yüz yüze ücretsiz eğitim fırsatlarından yararlanacak.

Küçüksu Caddesi-TEM Çamlık Bağlantı Yolu ve Kavşağı'nı Hizmete Açtık

Beykoz ilçemizle bağlantısı olan Küçüksu Caddesi-TEM Çamlık Bağlantı Yolu ve Kavşağı'nı hizmete açtık, yolu 7 kilometre kısaltarak zamandan ve yakıttan tasarruf sağladık.

Tarihî Paşabahçe Vapuru'nu Restore Ettik

İstanbul'un simgelerinden biri olan 70 yaşındaki Paşabahçe Vapuru'nu yeniden işlerlik kazandırdığımız Haliç Tersanesi'nde restore ettik, tekrar Boğaz'ın mavi sularıyla buluşturduk.

İstanbul'un Çocukları Parklarını Tasarlıyor

İstanbul'un Çocukları Parklarını Tasarlıyor projesi kapsamında çocuklar ilk parklarını tasarladı, biz yaptık: Beykoz Akbaba Köyü Parkı'nı açtık.

Atatürk, Akbaba, Rüzgarlı Bahçe ve Cumhuriyet Caddelerinin Düzenlemesini Tamamladık

Hıdiv Kasrı İçerisindeki İşletmeyi Restore Ederek Beltur Kafe ve Beltur Dondurma İşletmelerini Hizmete Açtık.

İstanbul'un tarihî yapılarını yenileyerek tekrardan kent dokusuna ve İstanbul hayatına kazandırıyoruz. Tarihî Hıdiv Kasrı içerisinde bulunan işletmeyi restore ederek yerine Beltur Kafe ve Beltur Dondurma şubelerini hizmete açtık.

Beykoz'da 11 Halk Ekmek Büfemizle Hizmet Veriyor, 17.577.218 Ekmeği Hemşehrilerimize Ulaştırıyoruz

Beykoz'da Sayısını 8'den 11'e çıkardığımız İstanbul Halk Ekmek büfelerimizle hizmet vermeye devam ediyoruz. Beykoz'da Haziran 2019'dan bugüne toplam Halk Ekmek satışı 17.577.218 adede ulaştı.

Beykoz'da 4.061 Adet Ağaç ve 3.473.006 Adet Çiçek Diktik, Peyzaj Düzenlemeleri Yaptık

Beykoz'da 4 bin 61 adet ağaç, 3.473.006 adet çiçek dikerek çevre sakinlerini yeşille buluşturduk.

Beykoz'da İhtiyaç Sahibi Ailelere Yenidoğan Destek Paketi Ulaştırdık

İhtiyaç sahibi ailelere, bebeklerinin ilk 4 aylık ihtiyacını karşılayacak Yenidoğan Destek Paketi ulaştırdık.

Beykoz'da İhtiyaç Sahiplerine 20 bin 299 Adet Gıda-Hijyen Kolisi Ulaştırdık

Pandemi sürecinde başlattığımız ve sonrasında da devam ettirdiğimiz proje kapsamında ihtiyaç sahiplerine 20 bin 299 adet gıda-hijyen kolisi ulaştırdık.

Beykoz'da Öğrencilere Kırtasiye Malzemesi Desteği Sağladık

Eğitim Seti Desteği kapsamında 632 öğrenciye kırtasiye malzemesi desteği sağladık.

Beykoz'da 241 Kültürel Etkinlik Düzenledik

Kültür-sanatı şehrin her yerine ulaştırmaya devam ediyoruz. Düzenlediğimiz 241 kültürel etkinlikte Beykoz'da vatandaşlarımızla buluştuk.

Beykoz'da Çocuklara Ücretsiz Halk Süt Ulaştırıyoruz

Süt her çocuğun hakkı diyerek kooperatiflerden satın aldığımız sütleri Beykoz’daki ihtiyaç sahibi ailelerin çocuklarına da ulaştırıyoruz. Bugüne kadar 257 bin çocuğa 24 milyon litre ücretsiz Halk Süt ulaştırdık.

Beykoz'da Öğrencilerimize Ücretsiz Tercih Danışmanlık Hizmeti Sağladık

Üniversite tercih döneminde, İBB'nin uzman personeliyle 1.692 öğrenciye tercih danışmanlık hizmeti verdik.

Beykoz Tokatköy Cenaze Hizmetleri Binası’nı Açtık.

Beykoz'da İhtiyaç Sahiplerine 244 bin 517 Hasta Bezi ve Medikal Malzeme Desteği Sağladık

Beykoz'da medikal malzemelerine ve hasta bezi temininde sorun yaşayan ihtiyaç sahiplerine destek sağlıyoruz. Bu kapsamda Beykoz'da ihtiyaç sahiplerine 244 bin 517 hasta bezi ve medikal malzeme desteği sağladık.

Beykoz'da Hızlı Tarama Yöntemi ile Bina İncelemesi Yapıyoruz

Hızlı Tarama Yöntemi ile Bina İnceleme Projesi kapsamında Beykoz'da 553 yapıyı ziyaret ettik, 139'unda tespit gerçekleştirdik.

Beykoz’da 23.489 Metrekare Alanı Yayalaştırdık

İstanbul’un yaya trafiğinin yüksek olduğu bölgeleri yayalaştırıyor, İstanbullular için daha güvenli ve keyifli alanlar ortaya çıkarıyoruz. Bu kapsamda Beykoz’da 23.489 metrekare alanda yayalaştırma çalışması yaparak engelli, yaşlı ve pusetliler için uygun hale getirdik.

Beykoz'da Hemşehrilerimize Sağlık Hizmeti Sağlıyoruz

Psikolojik Danışmanlık Merkezi'nde ve Evde Sağlık Hizmetleri kapsamında Beykoz'da 4.598 kişiye sağlık hizmeti verdik.

Beykoz'da İhtiyaç Sahibi Öğrencilere Tablet Desteği Verdik

Eğitime tam destek sağlıyoruz! Bekoz da dâhil olmak üzere tüm İstanbul'da SEDEP kapsamında ihtiyaç sahibi öğrencilere tablet desteği sağladık.

Beykoz'da Öğrencilere "Sen Oku Diye" Desteği Sağlıyoruz

"Sen Oku Diye" eğitim destek programı kapsamında ilkokul, ortaokul ve lisede okuyan yetim, öksüz, engelli çocuklara ve şehit çocuklarına nakdî destek veriyoruz. Beykoz'da 5.398 öğrenciye nakdî destek sağladık.

Tüm İstanbul’da Kadın Emeği Pazarları Kuruyoruz

İBB Gönüllüleri iş birliğiyle, el emeği ile üreten kadınların ekonomi içerisinde aktif rol almasını desteklemek ve sürdürülebilir kadın girişimciliğine katkıda bulunmak için İstanbul’un farklı noktalarında Kadın Emeği Pazarı kuruyoruz.

Beykoz'da İhtiyaç Sahibi 105 Aileye Ev Eşyası Desteği Sağladık

Beykoz'da sosyal inceleme sonucunda ihtiyaç durumu belirlenen 105 aileye, ayni sosyal destek hizmetlerimiz kapsamında hanelerin ihtiyacı olan sıfır ev eşya desteği sağladık.

Riva Parkı'nı Hizmete Açtık.

Beykoz Riva Parkı'na 938 metrekare yeşil alana yer vererek parkı hizmete açtık. Parkın bakım ve onarım çalışmalarını yaparak parktaki basketbol sahası, çocuk oyun alanı, fitness alanı, yürüyüş yolları, oyun grupları ve spor aletlerini yeniledik. Yıpranmış yeşil alanlar için de 118 adet bitki dikimi gerçekleştirerek parkı canlandırdık.

Beykoz'da 74 Kilometre İçme Suyu Hattı Yaptık

Beykoz'da 20.986 m isale hattı 53.289,5 m şebeke hattı olmak üzere toplam 74.275,5 m içme suyu hattı yaptık, hemşehrilerimizin temiz içme suyuna ulaşmasını sağladık.

Anneler Artık Toplu Taşımadan Ücretsiz Yararlanıyor

0-4 yaş arası çocuklu anneler Anne Kart ile toplu taşıma araçlarından ücretsiz faydalanıyor. 642 bin anne Anne Kart'tan faydalandı, toplamda 142 milyon yolculuk yapıldı. Beykoz'da da annelere Anne Kart ulaştırdık.

36.336 Sahipsiz Hayvana Veterinerlik Hizmeti Sağladık

Beykoz'da sahipsiz hayvanlara veterinerlik hizmeti sağlıyoruz. Veterinerlik hizmeti kapsamında Beykoz'da 24 bin 788 sahipsiz hayvanın kısırlaştırma, aşılama, beslenme, barınma, bakım ve tedavi ihtiyaçlarını karşıladık, mikroçip takarak kayıt altına aldık.

154.265 Ton Asfalt Kullanarak Beykoz'un Yollarını Yeniledik

Beykoz'da trafik sorununu azaltmak ve trafiği daha güvenli hâle getirmek için yolları yeniliyoruz. Bugüne kadar Beykoz'da 154.265 ton asfalt kullanarak yolları yenileyip güçlendirdik.

Beykoz'da Üniversite Öğrencilerine Burs Sağladık

Genç Üniversiteli Eğitim Desteği kapsamında Beykozlu 2.283 öğrenciye burs sağladık. 2023-2024 eğitim döneminde burs miktarını 7.500 TL'ye çıkardık.

Beykoz'da 3.335 Haneye Nakdî Destek Sağladık

Beykoz'da ikâmet eden yardıma muhtaç ve geçimini sağlamakta zorlanan hanelere nakdî destek sağlıyoruz. Beykoz'da bugüne kadar 3.335 haneye nakdî destek sağladık.

Beykoz'da 56.208 metre Doğal Gaz Hattı Yaptık

İstanbul'un her yerine doğal gaz ulaştırmaya devam ediyoruz: Beykoz'da 56.208 metre doğal gaz hattı yaptık.

Beykoz'da 4.631 Haneye İstanbulkart'la Sosyal Destek Hizmeti Sunduk

Beykoz'da yaşayan ihtiyaç sahibi 4 bin 631 haneye Sosyal Destek Hizmeti (İstanbulkart) sunduk. Sosyal Destek Hizmeti kartı, anlaşmalı marketlerde, BELTUR'da, İSPARK'ta, İBB toplu taşıma araçlarında, İBB sosyal tesislerinde, anlaşmalı bankalarla, Halk Ekmek büfelerinde ve Halk Bakkal noktalarında kullanılabilir.

İBB Wi-Fi Beykoz'da da Hizmet Veriyor

Beykoz'da 24 lokasyonda 376 erişim noktasıyla ücretsiz İBB Wi-Fi internet hizmeti veriyoruz. 2.519 metre fiber altyapı yatırımı yaparak hızlı internet bağlantısı sağlıyoruz.